Veelgestelde vragen

Het wijzigen van uw reservering kan tot 24 uur voor uw reservering:

  • U kunt uw reservering tot uiterlijk 24 uur voor vertrek wijzigen.
  • Bij een wijziging rekenen we nu géén administratiekosten.
  • Wijzigt u later dan 24 uur voor vertrek of helemaal niet, dan retourneren wij geen reserveringskosten.

U kunt zelf uw reservering wijzigen via de link in uw bevestigingsmail.
Of mail uw wijziging naar info@parkvalet.nl met uw reserveringsnummer.

 

Hoe reserveer ik bij ParkValet?

In slechts 3 stappen reserveert u een parkeerplek bij ParkValet via ons reserveringsformulier.  Wij mailen u direct een bevestiging van uw reservering.

 

Wie zijn jullie?

Ons ParkValet team bestaat uit een team van betrouwbare en zeer ervaren chauffeurs en klantvriendelijke medewerkers. We staan garant voor een transparante, persoonlijke en uitstekende service.

 

Wat zijn de openingstijden?

Wij zijn op dezelfde tijden geopend als Eindhoven Airport. Zeven dagen van de week staan wij voor u klaar van ’s ochtends 4.30 tot middernacht.

 

Welke betaalmogelijkheden bieden jullie?

U betaalt bij ons via een beveiligde verbinding met iDEAL, Mastercard, Visa of Mister Cash.

 

Hoe lang kan mijn auto geparkeerd worden?

U kunt uw auto voor minimaal 1 dag tot maximaal 365 dagen per jaar bij ParkValet parkeren.

 

Kan ik voor meerdere auto’s tegelijk reserveren?

Ook dat is mogelijk. U vult dan voor elke auto een nieuw reserveringsformulier in.

 

Ik weet mijn vluchttijden nog niet. Kan ik alvast reserveren?

Geen probleem. Vult u op het reserveringsformulier bij zowel de inlevertijd als de retourtijd ‘24:00’ in. Wij verwerken uw reservering en betaling dan later. Let op: Geef uw vertrek- en aankomsttijd uiterlijk 4 dagen voor vertrek aan ons door.

 

Hoe weet ik of mijn reservering is verwerkt?

Nadat u het reserveringsformulier heeft afgerond, krijgt u automatisch een reserveringsbevestiging te zien. Wij adviseren u deze te printen of digitaal te bewaren. U ontvangt tevens een bevestigingsmail als bewijs van uw reservering. Heeft u geen mail ontvangen? Dan kan uw spamfilter de oorzaak zijn. Wanneer de bevestigingsmail ook niet in uw spambox zit, laat het ons weten via info@parkvalet.nl. We mailen dan direct alsnog de bevestiging.

 

Hoe wijzig ik mijn reservering?

Wij begrijpen dat uw reisplannen soms veranderen. U kunt zelf uw reservering wijzigen via de link in uw bevestigingsmail. Tot uiterlijk 24 uur voor vertrek is het wijzigen van uw reservering kosteloos. Bij een annulering retourneren we de reserveringskosten direct, minus € 3,50 administratiekosten. Wijzigt of annuleert u later dan 24 uur voor vertrek of helemaal niet, dan retourneren wij geen reserveringskosten.

 

Wat gebeurt er als ik eerder of later terugkom?

Op basis van uw vluchtnummer zijn wij automatisch op de hoogte van eventuele vertragingen. Wanneer uw terugreis verandert of u langer dan 6 uur vertraging hebt, stuur ons dan een mailtje met de nieuwe aankomst-informatie en wij zorgen voor de rest.

 

Waar wordt mijn auto geparkeerd?

Wij hebben verschillende beveiligde parkeerplaatsen rondom Eindhoven Airport in een straal van 12 km. Onze chauffeurs rijden dan ook maximaal 24 km met uw auto. Wij slaan alle rit-informatie automatisch en digitaal op, zodat u altijd terug kunt kijken.

 

Hoe wordt mijn auto beveiligd?

Al onze parkeerterreinen zijn omheind en bewaakt. Wij slaan alle rit-informatie van onze chauffeurs automatisch en digitaal op, zodat u altijd terug kunt kijken.

Als u bij ons komt parkeren, maken we als eerste een digitale 360-scan van uw auto: u rijdt door onze videostraat, waar uw auto van alle kanten gefotografeerd wordt. Zo kunnen we u laten zien dat u uw auto in dezelfde staat terugkrijgt als u hem achterliet en is eventuele schade aan te tonen.

Ondanks alle beveiligingsmaatregelen, staan wij niet garant voor geleden schade of diefstal.

 

Mijn vraag staat er niet tussen, wat nu?

Voor al uw vragen kunt u 7 dagen per week bij ons terecht via e-mail: info@parkvalet.nl.